Zkušenosti s www.gigashops.cz

Srovnání cen

Internetové obchody, eshopy:



TOP obchody:

Parfémy

Parfémy .cz

Největší internetová parfumerie, slevy 20 - 80%. Express dodání!

Hodinky

Hodinky .cz

Hodinky za nejlepší ceny. Casio, Festina, Citizen a další.

Nábytek

Nábytek

Nábytek z masivu, imitace kovu, plastu za nejlepší ceny na trhu

Soutěž

Eshopy nabízí:

Doporučte nás!

Zkušenosti s www.gigashops.cz

Internetové obchody, eshopy > Obchodní domy > GigaShops.cz - Internetový obchod > Zkušenosti

Hodnocení www.gigashops.cz od zákazníků

Celkem 16 zkušeností od zákazníků internetového obchodu. Celkové hodnocení: Hodnocení

15.1. 2011, 14:32 FilipL Hodnocení uživatele

Zdeněk R.: Dobrý den. Píšete, že máte podáno trestní oznámení. Je možné se připojit? Nebo mám podat vlastní. [reagovat]

29.12. 2010, 14:21 Durdis Hodnocení uživatele

MILAN J.: [reagovat]

29.12. 2010, 14:20 Durdis Hodnocení uživatele

Dobrý den, bylo by možné se se mnou spojit ohledně rešení pohledávek s uvedenou společností ? V e vašem infu uvádíte určité detaily. Naší společnosti dluží za odebrané zboží vysokou částku. Děkuji za pochopení a pomoc. durdis@irddistribuce.cz 722566188 [reagovat]

10.11. 2010, 10:59 Tomáš V. Hodnocení uživatele

MILAN J.:
dobrý den,
mně dluží skoro 16 tisíc. vzhledem kjistým kontaktům, které mám v Rožnově se mi podařily zjistit nějaké detaily, které tady ale rozhodně uvádět nechci. Každopádně veškerou mailovou komunikaci (jiná s těmi podvodníky neexistuje) mám vytištěnu a jdu podat trestní oznámení. [reagovat]

31.10. 2010, 20:04 SJ Hodnocení uživatele

Vypadá to, že pan Růčka pracuje na jiných stránkách (www.giganavigace.cz). Vypadají až moc podobně stránkám gigashopu, že? :) [reagovat]

30.10. 2010, 19:10 Zdeněk R. Hodnocení uživatele

Jelikož mě již od 4.8. 2010, po stornování objednávky, dluží 5977,- Kč a na výzvy nereagují, ani nijak nekomunikují, dne 23.10.2010 jsem podal na GIGASHOPS.CZ, s.r.o. trestní oznámení, pro podezření, že byla naplněna skutková podstata trestného činu a to na mé osobě a možná i u řady jiných podvedených klientů.
Pokud někomu dluží peníze, měl by učinit totéž !!! [reagovat]

28.10. 2010, 20:10 MILAN J. Hodnocení uživatele

Zcela souhlasím,mně taktéž zboží nedodali a ještě nevrátili asi 8000,-Kč.Navrhuji všem,kteří jsou takto poškozeni,ať se ozvou a podáme hromadné trestní oznámení.
Momentálně jim už nefungují webové stránky,tak jdou možná i do likvidace. [reagovat]

6.10. 2010, 10:57 Zdeněk R. Hodnocení uživatele

Petr Adam: Mám naprosto stejné zkušenosti !!! Bohužel jsem si nepřečetl žádné recenze o této firmě a dne 29.7.2010 jsem si objednal navigaci Garmin Nüvi 765T Lifetime za 5828 Kč, která byla uvedena - skladem. Toto se hned druhý den změnilo na - na dotaz.
K mé smůle jsem ihned jsem zaplatil převodem z účtu.
Protože jsem potřeboval navigaci do dovolené t.j. do 7.8.2010, bylo mi doporučeno od této firmy, abych objednávku stornoval a koupil si tuto navigaci jinde.
To jsem také udělal, včetně výzvy k navrácení peněz zpět na mé konto.
A od této doby se mnou firma naprosto přestala komunikovat. I přes několikeré výzvy, na e-maily nereagují a peníze do dnešního dne (t.j. 6.10.2010 ) také nemám !!! [reagovat]

9.6. 2010, 21:47 Petr Adam Hodnocení uživatele

V první řadě v tomto obchodu NEDOPORUČUJI nakupovat.

Objednal jsem si navigaci Dynavix Tera. Prý nebyla skladem, ale jen na dotaz. Budiž. Ale info kam a jak mám zaplatit přišlo hned. Tak jsem i hned zaplatil.
V průběhu měsíce bylo zboží minimálně 2x skladem a to vždy asi tak 4 dny.
Po první dostupnosti zboží mi bylo sděleno, když jsem se zeptal kdy mi zboží dodají, že navigace měla špatný display a že jí museli vrátit. Nabídli i jinou alternativu, nic méně chtěl jsem to co jsem si objednal.
Po druhé dostupnosti zboží, když jsem se ptal jestli mi to zašlou, jsem se již začal domnívat, že mi zboží nechtějí zaslat za cenu, kterou jsem zaplatil. Prý to je navigace s aktualizovanýma mapama, která je dražší a je to tudíž jiné zboží. Jelikož se jednalo o novinku s již novým navigačním softwarem s aktualizacemi 3 roky zdarma, tak se mi tomu moc nechtělo věřit.
Pak už následovali jen arogantní odpovědi od pana Nowaka ze zákaznické podpory.
To, že mám zazálohované jejich stránky není žádný důkaz a že to se dá udělat za půl hodiny ve Photoshopu, že zákazníci jako já by neměli vůbec být, že s takovou levotou se ještě nesetkal, že pokud napíšu negativní hodnocení a dám tohle na ČOI, tak mě zažalují za poškozování jména. Že o zákazníky jako já vůbec nestojí, že lidí jako já má plné zuby a že o mě nechce nikdy slyšet a že kvůli mně přichází o prémie.
Nakonec jsme se dohodli na vrácení peněz, žel bohu je poslali na jiný účet. Veškerou komunikaci s obchodem a se stránkami, kde zboží bylo dostupné předávám na ČOI, dám tam i odkazy na hodnocení obchodu z nejen těchto stránek.
A pan Nowak nemusí mít strach, že se podepíšu jak i psal. Ať ví koho má žalovat za poškozování jména.
Takže pokud zde chcete nakupovat, pročtěte si pozorně hodnocení. Nejen já jsem byl nespokojený.

Petr Adam [reagovat]

11.5. 2010, 21:19 Josífek Hodnocení uživatele

Díky moc za infa, chtěl jsem objednat, ruce pryč, jdu jinam. [reagovat]

7.11. 2009, 18:08 MB Hodnocení uživatele

V žádném případě na účet tohoto e-shopu nezasílejte peníze předem, volte jedině možnost dobírkou! Pak možná přijdete jen o iluze, že inzerují zboží, které vůbec nemají na skladě. Ve stručnosti - po 14 dnech jsem po několika nepřesvědčivých výmluvách ze strany Gigashops.cz, že se jedná se o notebook - supernovinku, zboží už se veze do ČR, už bude brzy naskladněno,atd.(uvedené zboží bylo ale původně dle jejich webu ihned dostupné na skladě), stornovala objednávku (nemohla jsem již déle čekat, byl to dárek k narozeninám) a chtěla svoje peníze vrátit zpátky na účet. Po dalších 10 dnech, kdy se nic nedělo, jsem urgovala, že peníze stále nedorazily, následoval e-mail z firmy, že OK jdou se podívat, kde se to pozdrželo, další dny opět nic, napsala jsem jim tedy, že mě to přestává bavit a uvedla jsem jen, že pokud nebudu mít peníze obratem na účtě, obrátím se na ČOI, právníka a média. Z firmy přišel e-mail, že jsem chytrá jako rádio, že jsem problémový zákazník, kterého oni nepotřebují (to chápu, když mají moje prachy už na účtě), dělám nepodložené bububu, že nikdo nebude skákat, tak jak já pískám, že mají kvalitního právníka a mohou mě žalovat za poškození jména (chacha...tak to se asi pan jednatel bude hájit sám a nebo ho bude hájit telefonistka - podle mých informací totiž víc zaměstnanců tato firma nemá!!!). Nicméně druhý den mi e-mailem poslali oficiální storno objednávky a třetí den byly peníze na mém účtě (mimochodem na účtě firmy ležely moje peníze měsíc, aniž by tato společnost cokoliv pro mě udělala)...a na závěr...ihned po zrušení objednávky jsem si objednala notebook u jiného e-shopu, nyní ale už na dobírku... zaslali mi ho do 24 hodin :o) [reagovat]

30.7. 2009, 11:34 Kocourkov Hodnocení uživatele

Nejhorší , se kterým jsem se za posledních 10 let setkal.Nemají zájem a vůbec nerozumí tomu co prodávají. Na jakýkoliv dotaz nejsou schopni odpovědět. Komunikace s nimi je pomalejší než posílání dopisů poštou. Pozor na výhodné nabídky alternativního zboží. Ve finále zaplatíte za identický produkt více v řádu tisíců korun.
TENTO OBCHOD NEBRAT !!! [reagovat]

26.6. 2009, 18:43 spity666 Hodnocení uživatele

Od tohoto obchodu ruce pryč.Už 4 měsíce čekám na vyřízení objednávky!!!!Nemají zájem nic řešit,komunikace skoro žádná prostě hnus. [reagovat]

13.5. 2009, 23:16 George Hodnocení uživatele

Otřesné jednáni. Jednatel firmy naprosto nezvládá svou práci stížnosti nejsou řešeny.
Snažení těchto diletantu je usměvné jen pokud Vás nestojí peníze a moře času [reagovat]

23.3. 2009, 10:06 Martin Pech Hodnocení uživatele

Dopadl jsem stejně jako u svého předchůdce.
Také jsem objednal zboží a dostal jsem potvrzení objednávky. Šlo o tiskárnu za 25000,- takže žádná malá objednávka. Vymluvili se na dopravce který zboží ukradl, ale zpětně jsem našel položku nově přeceněnou o neuvěřitelných 7000,- Kč
Takže také nákup v GIGASHOPS.CZ nikomu nedoporučuji !!!! [reagovat]

3.3. 2009, 18:48 AntiGIGA Hodnocení uživatele

Poté co jsem si v tomto "shopu" objednal zboží a dostal 2 potvrzení o vyřizování objednávky, tak mi třetí den přišlo oznámení, že zboží bylo přeceněno (nová cena "pouze" přidražena o 25%) a zda koupím nebo nekoupím. Přitom je zřejmé, že zboží bylo v době objednání skladem, objednávka byla přijata a 2x potvrzena a nikdo změny cen v shopu neavizoval. Takže prodejce chtěl pouze trochu větší vývar. Jinde bych měl zboží po 3dnech už na poště, ne-li doma, tady si dovolí měnit cenu. Na mou stížnost reagoval jednatel dosti arogantním způsobem..
NÁKUP V GIGASHOPS.CZ NIKOMU NEDOPORUČUJI!! [reagovat]

Přidat zkušenost s www.gigashops.cz

Hodnocení:







   

Upozornění: Samohodnocení obchodů je zakázáno a monitorováno. Při jeho zjištění bude obchod okamžitě vyřazen z katalogu


Nahoru

Provozovatel www.muj-nakup.cz nenese oprovědnost za obsah jednotlivých inzerovaných obchodů.

© Můj-nákup.cz - české internetové obchody a eshopy, srovnání cen

Další služby

Mapa webu | Kontakt | Přidat odkaz | Srovnání cen | Partneři | Tvorba webu: Radek Zapletal